sebagai catatan pribadi aktiviti baru 'kayuh basikal'. juga getaran rasa sepanjang kayuhan....... tentunya juga apa ada dikiri kanan sepanjang kayuhan. tentunya berbagai ragam manusia dan peristiwa sepanjang perjalanan kayuhan yang mungkin tidak dapat ditangkap gerak rasanya jika bukan dengan 'kayuh'. tentunya gerak denai tidak sama dengan jalan berturap, tentunya cerita lorong dan lurah tidak sama dengan lebuhraya yang lorongnya 3.

Tuesday, 4 November 2008

JENTERA BARU

baru beli basikal. model MERIDA TFS 5OO. depa yang senior kata 'jentera'. ye la kot. nama nampak ganas sikit. tujuan aku untuk rekreasi je. suka suka. entah sampai bila pun tak tau la. langsung tak tahu menahu pasal basikal ni. kawan lee ah kwang perkenalkan. terus beli. dah sekali bawa jalan. ambik gambar sikit sebelum berkarat. berkarat samada 'ganas' diguna ataupun, berkarat simpan dekat stor je.


warna 'komando'. ok la kot. pakai beli je

pandangan sisi lain. posing depan poster besar di kedai bini aku. kalau kotor jenuh dia marah. dia tak tau ni.

'badan' yang ada waranti ni. ya ka.



dua gambar diatas adalah tokey kedai yang aku beli bersama deretan basikalnya. gambar ni aku pinjam dari blog orang lain tanpa bagi tau dia. tak larat nak pi ambik gambar kat kedai dia. gambar 'background' yang sama, tapi dia posing dan pakai baju lain la masa aku beli. kira ok la.

1 comment:

halo said...

How much do you buy tfs 500?